Sla navigatie over

Opleiding
Hotelbeheer – Communicatie

Sint-Bavostraat, 1 - 9090 Melle

Christoph is een echte duizendpoot, afkomstig uit Vlaams-Brabant, meer bepaald Keerbergen en woonachtig in Melle sinds 1999 waar hij getrouwd is met Lieve De Mulder en vader is van Gilles.

Na zijn studies is aan de slag gegaan in de informatica- en telefoniewereld, waar hij in hoedanigheid als Account-, R&D- en Sales manager zijn passie als verkoper volledig in kwijt kon. In 2015 gooide hij het roer volledig om en ging aan de slag in Gent.  Stad Gent werd zijn nieuwe werkgever en tot op vandaag is hij daar actief.  Momenteel als Campusbeheerder aan de Martelaarslaan, daarvoor een bekend gezicht in de Sint-Pietersabdij en het Gravensteen.

In zijn vrije tijd komen de andere passies bovendrijven, organiseren en structuren.  Als voorzitter van Tenstar Melle is hij al 15 jaar gedreven om de club te doen groeien en de spelers een leuke en uitdagende sport aan te bieden.  Daarnaast is zijn 20-jarig voorzitterschap van de Kermis in Gontrode, een organisatie van de grond opgebouwd, een jaarlijkse uitdaging.  Een feest rond de kerktoren waar een hele deelgemeente graag de start van de zomer komt vieren.  Ook in de event sector, waar hij sinds zijn 16e in actief is, is hij regelmatig te vinden.  Festivals, concerten en andere events zijn steeds een actief deel van zijn agenda gedurende het jaar.  Of het nu in bewaking, productie of organisatie is, van alle markten thuis.

Bij Open Vld Melle ligt Christoph mee aan een jarenlang streven om de liberale waarden lokaal uit te dragen.  Actief in Melle sinds 2002, als raadslid vanaf 2016 tot nu.  Met de ervaring als duizendpoot, veelzijdig en van alle markten thuis en enthousiast, een troef in elk bestuur.

Gemaakt door Code Nation via NationBuilder